Centru de închiriere pentru ambarcaţiuni

Motivarea afacerii
Afacerea este oportună pentru pasionaţii de pescuit care nu poseda barcă proprie.
Prezentarea afacerii
Centrul de închiriere va fi amplasat în localitatea Cavadineşti şi va asigura necesarul de ambarcaţiuni, în principal, pe durate weekend-ului şi a vacanţei de vară.
Prezentarea serviciului/ produsului
Centrul va oferi spre închiriere bărci pentru pescuit şi alte ambarcaţiuni pentru agrement,în număr de 10. Clientul va beneficia de avantajul închirierii în zona de pescuit. Se estimează o cifră de afaceri anuala de 50.000 euro.
Piaţa
Piaţa închirierii de ambarcaţiuni este o piaţa în continuă creştere.
Concurenţa
Există centre de închiriere în zona Galaţi-Brăila, punând la dispoziţie ambarcaţiuni pentru pescuit pe Dunăre.
Clienţi / segment de piaţă
Clienţii sunt bărbaţi cu vârste cuprinse între 18 şi 75 ani, pasionaţi de pescuit, de regulă posesori de autoturisme, iubitori de natură şi concedii în aer liber, cu venituri medii.
Cadrul legislativ
Sunt necesare autorizaţiile uzuale pentru începerea oricărei afaceri.
Sediu / punct de lucru
Sediul a fost ales având în vedere zona de pescuit şi pitorescul localităţii, infrastructura care permite accesul autoturismelor şi alegerea personalului dintre localnici.
Furnizori / parteneri
Furnizorii de ambarcaţiuni pot fi atât din ţară, cât şi din import, contractele se încheie individual, având în vedere costurile de achiziţie ridicate, plata se face la livrarea bunului.
Personal
Este necesar doar patronul care poate asigura activitatea de închiriere, şi, eventual, un angajat. Costul se personal va fi de 12.000 lei.
Organizare, management
Activitatea de achiziţii şi închiriere poate fi asigurată de către patron, iar activitatea de contabilitate va fi externalizată.
Financiar
Investiţia iniţială se ridică la 157.000 euro, din care 150.000 euro ambarcaţiunile, 3.000 euro amenajarea spaţiului, 3.000 euro salarii, 1.000 euro utilităţi.
Marketing
Serviciile de închiriere vor fi promovate prin panouri publicitare amplasate în zonă şi prin reclamă la radio.